Leden vertellen

Russische Beer in Maart

Lekker ijs in maart!!

Het was een bijzondere week in maart , waarbij een Russische beer ons tracteerde op een ijs-toetje. Op diverse plekken kon je lekker uit de voeten op natuurijs; de ijsbaan in Noordlaren, Sassenhein en zelfs het Paterswoldse meer.  De foto's hebben we verzameld op de site van de Paterswoldemeer Toertocht.

Nadat ik zelf met veel plezier een aantal plekken had verkend, wilde m'n dochter ook opeens mee. Dat was in 15 jaar niet gebeurd. Wat een leuke ervaring; quality time op het ijs van Sassenhein. En ik was niet de enige vader, die met een kind op het ijs verscheen. Samen op het ijs, dat is toch prachtig!

Heb je ook leuke schaatsmomenten vastgelegd, stuur ze dan naar <schaatsvereniging.scharlakenhof@gmail.com>

Met vriendelijke groet,

Cornelis en Pieter

De aanhouder wint... soms