Zomertraining

We houden ons als club niet alleen bezig met schaatsen. In de zomer zijn we ook actief, namelijk met wielrennen, hardlopen en skeeleren. Tevens organiseren we voor onze leden de halfjaarlijkse Paterswoldsemeerloop als conditie-meting en reizen we jaarlijks een lang weekend af naar Zuid-Limburg voor deelname aan Limburgs Mooiste.
Verder fietsen we ieder jaar met een grote groep o.a. de Noorderrondrit, de fietstocht Haren-Haren en de Bauke Mollematocht.

Zie op de pagina met de trainingstijden een overzicht van de vaste trainingsactiviteiten.
Meer informatie over de verschillende fietsgroepen vind je op de pagina van de fietscommissie.

Als je deze link volgt dan kun je droogtrainings filmpjes zien van onze trainster Hilde Marije Dijkstra (alleen voor verenigings gebruik, inlog vereist).