Vacature trainer

Schaatstrainer(s) gezocht (per direct)

Scharlakenhof heeft elf actieve trainingsgroepen in Kardinge.

Daarvan zijn er drie vacant. Het bestuur zoekt daarom één of twee trainers voor:

1. dinsdagavond 18.30-19.45 uur, groep volwassenen starters en licht gevorderd, training gericht op leren, instructie en licht duurschaatsen.

2. vrijdagmiddag 17.00-18.15 uur, groep volwassenen starters en licht gevorderd, training gericht op leren, instructie en licht duurschaatsen.

3. zaterdagmiddag vanaf 13.30 uur KNSB-training jeugd tot 14 met aansluitende begeleiding bij wedstrijden (7 leden)

Opmerking: voor vrijdag kan ook gewisseld worden met de jeugdgroep, zodat bv een combinatie van vrijdag en zaterdag jeugd door 1 trainer gebeurt, dan schuift de betreffende jeugd trainer door naar de groep volwassenen

Dit vragen we

Je bent een ervaren of beginnende trainer, met een goede eigen schaatsvaardigheid die de betreffende groepen met enthousiasme wil trainen. Je weet de leden te inspireren en te motiveren om met veel plezier te schaatsten en hun schaatstechniek te verbeteren.

Dit bieden we

• een onkostenvergoeding van €18,- per training,
  • gratis clublidmaatschap
  • werken in een team van zes trainers
  • bij langere binding aan de vereniging opleidingsfaciliteiten

Wil je meer weten? Wil je solliciteren?

Voor informatie en je sollicitatie kun je contact opnemen met Jan Middel, tel 06 - 29507747 of per mail pjmiddel@gmail.com

Namens de vereniging,

Jan Middel