1 juli fietstocht Haren-Haren fietsen of meehelpen?

Vrijwilligers gevraagd

Op zondag 1 juli zal voor de 6e keer Haren-Haren worden gefietst. Via de link kun je je ook al inschrijven.

Vanuit Scharlakenhof zullen er ongetwijfeld veel fietsers deelnemen maar er moet ook nog wel het een en ander gebeuren bij de organisatie.

Vooral op de zaterdag, voorafgaand aan de tocht, en op de dag zelf kunnen we nog wel wat handjes gebruiken.

We willen jullie vragen of je als vrijwilliger mee wilt helpenom binnen jullie vereniging na te gaan of er vrijwilligers bereid zijn om mee te helpen.

Je moet dan denken aan:

Zaterdag 30 juni:

• ’s ochtends: broodjes smeren – 2 personen
  • ’s middags: opbouw op het plein – 2 personen

Zondag 1 juli:

• Meehelpen bij de inschrijving van 07.00 – 08.30 uur (na de inschrijving kun je ook nog gewoon de tocht fietsten) – 2 personen
  • Meehelpen op de post in Duitsland (samen met Eelco). Van ongeveer 07.00 uur en uiterlijk 15.00 uur terug op het plein – 1 persoon
  • Meehelpen met opruimen na afloop van het evenement. Als we dat met een paar mannen/vrouwen doen, dan is dat binnen een uurtje klaar! – zoveel mogelijk

Daarnaast hebben we nog dringend behoefte aan nog een paar motorrijders, die de tocht begeleiden. Misschien onder leden of in de kennissenkring?

Wie wil met een paar Scharlakenhoffers pelotons begeleiden met verschillende snelheden? Misschien is dit niet meer te regelen op korte termijn maar het zou mooi zijn als we toch nog groepen kunnen maken van bijvoorbeeld gemiddeld 28-30-32 km per uur.

Vrijwilligers kunnen zich melden bij secretariaat van Scharlakenhof via secretariaat@svscharlakenhof.nl