BikeLife Experience: informatieavond met superaanbiedingen 5 en 12 oktober (op=op!)

BikeLife en RBL helpen je de winter door!

De herfst en winter staan voor de deur. Eerst even uitrusten en bijkomen van een prachtige fietszomer, maar dan weer volop trainen en plannen maken voor volgend jaar. Om je te inspireren organiseren RBL en BikeLife twee informatie-avonden met leuke sprekers, topproducten en veel gezelligheid.

Bovendien geven we alleen deze avonden 15% korting op het gehele assortiment (fietsen uitgezonderd).

Wil je wel een fiets kopen? Ook daarvan hebben we flink aantal superaanbiedingen staan!

Op 5 en 12 oktober ben jij van harte uitgenodigd om samen met je clubgenoten ons winterprogramma bij te wonen! Een idee van de invulling:

• Productvoorlichting en tips met betrekking tot Wahoo indoor trainers (met supescherpe aanbieding!)
  • Korting op GripGrab-producten en de mogelijkheid deze te passen
  • Informatie over voeding door Bram Kempkens / Online Sportvoeding.nl
  • 15% korting op het gehele assortiment en superscherpe fietsaanbiedingen!
  • Tips over indoor training, o.a. door Stefan Poutsma
  • Demo van fietscoating door Zaagman Fietscoating

Dit alles natuurlijk onder het genot van een hapje en een drankje. De avond begint om 19:30 en eindigt tegen 21:00. Even aanmelden middels de knop hieronder zou fijn zijn. We zien je graag bij Bike Life Roden!

Kickr Core en Kickr 2019

Wahoo is sinds een paar jaar dé speler op het gebied van indoor trainers. Met de nieuwe lijn voor 2019 onderscheidt het bedrijf zich opnieuw. De Kickr, al jaren een vaste waarde in direct drive trainers, kreeg een nieuwe aandrijfriem zodat deze nu volledig geluidloos werkt. Als kers op de taart introduceert Wahoo bovendien het kleine broertje van de Kicrk, namelijk de Kickr Core.

Met een prijs van € 799,- enorm veel waar voor je geld!

Maar wij maken het nog een beetje mooier... We hebben een beperkt aantal Kickr Cores ingekocht waarbij we een gratis Wahoo trainermat (geluidsdempend en vloerbeschermend) en 3 maanden gratis Zwiftweggeven... Da's ruim € 100,- extra voordeel!

Grip Grab met 25% korting

Tijdens deze clubavonden geven we een clubkorting van 25% op de gehele collectie GripGrab. Er is van alles te passen en te proberen, en indien op voorraad natuurlijk ook direct mee te nemen.

Voeding en training
Als je gericht aan het trainen bent is het fijn om wat advies over voeding en trainingsplannen te krijgen. Bram Kempkens en Stefan Poutsma zijn op deze avonden aanwezig om je volop van advies te voorzien.