Helmen en kleding

Beste leden,

Schaatshelmen

Er hebben een tijdje terug 23 leden een helm besteld tijdens de passessies. Een mooi begin vinden wij en ook het bestuur zal hier tevreden over zijn. Een aantal leden hadden zelf al een helm gekocht en zo schaatsen er straks meer dan 30 leden met een schaatshelm. Een discussie is eigenlijk niet meer nodig: voor je eigen veiligheid moet iedereen met een helm gaan schaatsen. Als 30 schapen over de dam zijn volgen er vast meer.

Op 2 december gaat de kledingcommissie naar Roden om daar de helmen op te halen.
Alles wordt uitgezocht en volgende week donderdag 7 december en vrijdag 8 december zitten wij tijdens de trimuren (niet vooraf) in de kantine bij Kardinge om alles uit te delen. Dus kom trainen en haal daarna je helm op.
De leden die in het verleden een regenjack en/of een body hebben besteld kunnen deze ook op bovengenoemde tijdstippen ophalen.
Graag direct een automatische incasso invullen en het geld wordt dan van de rekening gehaald door onze penningmeester.

Niet besteld maar wil toch nog een helm maar wil je deze eerst passen, dat kan! Bij Bikelife in Roden kun je de helmen passen. Onderling op de ijsbaan kan natuurlijk ook.

Schaatskleding

Iedereen die vóór 20 november een bestelling via de mail heeft doorgestuurd, deze is kleding is in bestelling. Het zal ongeveer 8 weken duren voordat de kleding geleverd wordt. We hopen dat het lukt om deze tijdens de nieuwjaarsreceptie uit te kunnen delen dan moet alles wel meezitten.
Ook wordt er van ieder kledingstuk een paar extra besteld. We doen dit om nieuwe leden sneller van kleding te kunnen voorzien. Kleding is duur en we kunnen dan ook geen grote hoeveelheiden in voorraad nemen. We hopen dat ieder lid straks in het blauw over de baan zwiert.

Webshop

Vanaf maandag is de tijdelijke webshop op onze website benaderbaar. In deze tijdelijke webshop kan de op voorraad zijnde fietskleding besteld worden. Deze kan uiteraard direct geleverd worden. Zoek je dus nog een leuk kadootje voor de feestdagen, bestel dan iets in onze webshop!

We verwachten dat in januari de definitieve webshop actief zal worden. De bestelling gaat dan rechtstreeks naar de leverancier. De voorraad van gangbare maten worden dan bijgehouden en kunnen op deze manier snel geleverd worden. Zodra deze definitieve webshop actief is, zullen we je hierover informeren.

Met vriendelijke groet,
Eelco en André —> De Kledingcommissie