Nieuw Interclub Team

Dit seizoen 23/24 levert Scharlakenhof een bijdrage aan een nieuw team, het Interclub Team. Tien fanatieke pupillen en junioren van drie verschillende clubs trainen in dit team samen. Naast onze schaatsclub zijn dat Noord Oost Drenthe en de Scheuvelloper. Trainers van de groep zijn Irma de Joode, Mirjam zachrisson en Eric Zachrisson.

De hele zomer is er hard gewerkt met drie keer gezamenlijk trainen: skeeleren op Kardinge en looptraining op De Koepel in Haren. Daarnaast traint de jeugd thuis elke dag met een eigen trainingsschema. In augustus stond het team zelfs een week op het KNSB-zomerijs in Thialf, waar ze zelf schaatsmeters maakten, maar natuurlijk ook de kunst van de toppers afkeken!

(zie de foto's bij dit bericht)

Afgelopen zaterdag werd de zomerperiode afgesloten met een mountainbike-tocht in Drenthe en gaat de focus, ondanks de warme temperaturen, nu langzaam op het winterseizoen.

Heb je interesse om een keertje me te trainen?
Neem dan contact op met Linda van Oosten: (06) 481 856 23