Organisatie fietstocht HAREN-HAREN en SV Scharlakenhof gaan tandje bijschakelen!

De lente is net begonnen en de eerste kruisbestuiving is er al. Stichting Haren-Haren en SV Scharlakenhof zijn super blij met de samenwerking voor meer kwaliteit, gezelligheid en sportiviteit voor het fietsevenement Haren-Haren.

Door de fietsexpertise van actieve fietsers van schaatsvereniging SV Scharlakenhof ontstaat voor de organisatie van de fietstocht Haren-Haren de mogelijkheid om nog meer fietsbeleving voor de deelnemers te realiseren. Fietsfanaten van SV Scharlakenhof kunnen zich als teamcaptains gaan profileren van pelotons. Of ze gaan alvast de fietsroute verkennen, zodat deze geschikt is voor zowel de recreatieve fietser, maar ook voor de  snellere wielrenfanaten. Tenslotte ontstaat de mogelijkheid om aan de beginnende wielrenner clinics aan te bieden en / of aan te sluiten bij trainingsgroepen van SV Scharlakenhof.

Zowel Stichting Haren-Haren als ook SV Scharlakenhof zien op basis van deze ideeën een meerwaarde voor elkaars sportieve uitdagingen en zullen in de komende periode de plannen concretiseren. Beide partijen zijn super blij en gaan voor jou een tandje bijschakelen voor een gezellige fietsdag op zondag 1 juli 2018.

Je kunt je alvast inschrijven voor de fietstocht via de NTFU website: https://www.ntfu.nl/Kalender/Tochtdetails.aspx?id=46877

Link website: www.haren-haren.nl

Ook meefietsen met Scharlakenhof? Meld je dan aan voor een proeftraining bij secretaris@svscharlakenhof.nl.