Trainingstijden Kardinge, inclusief Early Bird!

Het schaatsseizoen in Sportcentrum Kardinge is weer van start gegaan. Op zaterdag 6 oktober opende de 400-meterbaan haar deuren voor een seizoen vol schaatsplezier.

De trainingstijden voor de trimgroepen (training voor recreantleden van de schaatsverenigingen)  op de 400-meterbaan zijn:

-  dinsdag van 10.00 - 11.30 uur (samen met recreatief publiek en schoolschaatsen, geen Scharlakenhof training)   In de    schoolvakanties:  9.30-11.00 uur

- dinsdag van 18.30 - 19.45 uur (alleen trimschaatsers, = Scharlakenhof trainingstijd)

- woensdag van 10.00 - 11.30 uur (samen met recreatief publiek  en schoolschaatsen, = Scharlakenhof trainingstijd) In de schoolvakanties:  9.30-11.00 uur

- donderdag van 10.00 - 11.30 uur (samen met recreatief publiek en schoolschaatsen, geen Scharlakenhof training) In de schoolvakanties:  9.30-11.00 uur

- donderdag van 19.00 - 20.15 uur (=Scharlakenhof training, op de baan ook volwassenen cursisten Schaatsschool Kardinge)

- vrijdag 17.00 - 18.15 uur (= Scharlakenhof training ouder-kind, samen met jeugd en volwassenen cursisten Schaatsschool Kardinge)

NIEUW DIT SEIZOEN  EARLY BIRD SCHAATSEN!

Iedere dinsdag- en donderdagochtend kunnen onze leden met hun trimkaart schaatsen op de Early Bird uren. Ideaal als je bijvoorbeeld een keer een training mist of als je voor je werk aan nog even wilt trainen.

Tijden:

Dinsdag      7:15-8:30 uur
Donderdag 7:15-9:00 uur

Let op, op deze uren is de balie niet geopend, het is dus op deze tijden niet mogelijk om een trimkaart aan te schaffen of op te waarderen.

Op de trimuren zijn de algemene huisregels en baanregels van de 400 meterbaan van toepassing.

Recreantleden van de vereniging mogen alleen gebruik maken van deze trimuren indien uw vereniging een trainingsgroep heeft op dat uur (in verband met veiligheid en begeleiding). Met een trimkaart vrijschaatsen op de trimuren is dus niet toegestaan. (m.u.v. de early bird uren)

De tarieven voor het trimschaatsen in het seizoen '18/'19 vindt u op onze internetsite:http://www.sport050.nl/sportlocaties/sportcentrum-kardinge/schaatsen-kardinge/trimschaatsen Er zijn trimkaarten voor een heel seizoen (maximaal 24 keer toegang) en een half seizoen (maximaal 12 keer toegang) Voor een transponder vragen wij daarnaast € 7,50 borg. De trimkaarten zijn persoonsgebonden en mogen dus niet door anderen gebruikt worden. Toekomstige leden die eerst een proeftraining mogen volgen bij uw vereniging kunnen bij de balie een los kaartje a 7,00 euro (jeugd 5,20 euro) kopen. Gelieve uiterlijk twee dagen voor de proeftraining de gegevens (naam plus geboortedatum) van deze persoon door te mailen naar:info@kardinge.nl  Voor leden is het daarnaast mogelijk om, indien hun trimkaart voor het einde van het seizoen reeds opgebruikt is, een los kaartje a 7,00 euro (jeugd 5,20 euro) bij de balie aan te schaffen. De procedure bij de balie van Kardinge is gelijk aan voorgaande jaren. Recreantleden kunnen bij de balie hun transponder aanschaffen of opwaarderen. Hierbij geven ze hun achternaam en voornaam of geboortedatum. Hierbij is het dus belangrijk dat deze gegevens gelijk zijn aan de gegevens die wij door krijgen van de vereniging. De baliemedewerker maakt een transponder aan of waardeert de transponder op.